fredag 11 september 2009

Uppgift : Bild


Här är en underbar bild jag tagit på min vän
och hennes häst när dom tar ett bad i en sjö.
Den symboliserar för mig ett lugn och sann vänskap.
En underbar bild som ett avslut på sommaren.

2 kommentarer:

  1. Håller med om att bilden verkligen utstrålar harmoni!

    SvaraRadera
  2. Tack Ann!
    En av mina favoritbilder jag tagit.

    SvaraRadera